TEKLİF AL

Diyarbakır Ofisi İçin Yönetici Asistanı

İş Tanımı

  • Yöneticiye ait toplantıların planlanması ve iş takibinin yapılması,
  • Yöneticinin randevularının oluşturulması ve gerçekleştirilecek organizasyonların planlanması,
  • Yöneticiye sunum ve raporlamaların yapılması,
  • Şirket içi dosya sisteminin takibinin ve planlamasının yapılması,
  • Şirket içi ve dışı e-posta, telefon, görüşme trafiğinin yönetilmesi,
  • Toplantı ve online görüşmelerin ajandaya uygun planlanması ve yönetilmesi,
  • Çalışan personelin çalışmasının takip edilmesi,
  • Şirkete gelen misafirlerin karşılanması,
  • Şirketin çalışma düzeninin yönetilmesi,

 

İstenilen Nitelikler

  • Office programlarını kullanabilen,
  • Planlama, iş takibi, organizasyon ve takip becerileri yüksek,
  • Çözüm yeteneği ve iletişim beceleri güçlü,
  • Diksiyonu düzgün, güler yüzlü ve enerjisi yüksek,
  • İletişim yeteneği güçlü,
  • İş disiplinine sahip ve zaman yönetimi konusunda başarılı,
  • Tam zamanlı takım arkadaşları arıyoruz.

Başvuru Formu

Yükleceğiniz dosya PDF veya WORD formatında olmalıdır. Diğer dosya formatları sistem tarafından kabul edilmemektedir.